Monday 25 June 2012



 Assalamualaikum
hai readers,ape kabo kowg semua ek?mesti sihat selalu kan..tapi sejak akhir2 ni cuaca mcm panas sikit..so kite kena la minum air byk sikit lebih dpd hari biase ok..aku pon panas jugak kt kuantan ni tp mcm rahmat jugak la semalam hujan even kejap pon..alhamdulillah ya allah..hari ni isnin,kelas start mcm biase pkul 8.30 dgn kelas bel dulu..bel mcm lepak sikit sbb madam zeti aku tu cool orgnye..hehe,boleh diajak discussing ,sporting dan ohh emm now dia tgah pregnant for her second baby,due date kalau xsilap info hari kebangsaan ni..bulan 8 iaitu bulan dimana negara kita bebas dr penjajah dan aku pon lahir bulan 8 jugak..yeahh !!


aku da start melalut dah.ok ok..hari ni sebenanye aku nk cite psal kolej aku..bukan ape tau ade intake baru for homegrown dan total up intake ni mesti la beratus kan..tak mcm aku dlu aku,16 org je kot time daftar utk program UITM..sedih gile kot time orientasi sikit je candidates..tapi sekarang total up batch aku semua ade 21 org..lepas aku dan kawan2 da hbes kelas tadi kan nk balik hostel,sekali *ambik kau* berderet kereta depan blok kami..time kami register dulu student pompuan ade 5 org je..sedih gile kot..blok 3 aras tp 5 org je stay *omaiG*


expectation mmg ramai pon *junior* yg akan masuk kolej ni..dan sungguh la aku berharap tak de student skolah aku dtg sini kerna aku udah aman disini..haha,ayat nk indon bagai.skrg pon aku dgr lagi bunyi enjin kereta berderum deram depan blok aku ni..berpusu pusu parent dan family yg hntar ank dowg ..knon mcm semangat baru la dpt stdy kt sini..kau tgk la da lame2 nty puihh bosan kot...mcm ape yg aku sedang rase skrg tp tak tau la kalau dowg mmg jenis yg mmbosankan..haha,,sori terlebih sudah aku disini..:)


tapi kalau kite dah tanam azam baru,insyaallah tiade yg dpt mghalang niat tu sbb da trtanam kt dlam hati ni kan..mcm aku dulu la baru masuk semangat berkobar kobar mcm obor..aku tinggal lagi 3 sem je kt kuantan ni..kalau takde aral melintang,insyaallah aku nk smbung dgre kt tmpat lain pulak..nk merase ngeri lain pulak kan..so bila dah bye2 kuantan nty mesti ade rase sedih sikit tp 90% mesti la hepi kan ..haha..*da semangat nk hbes dip*padahal......sobs sobs

ok aku rase dah hbes membebel kt blog ni..aku nk beralih ke twitter pulak..bye2 darling darling sekalian..assalamualaikum w.b.t..have a nice day..<3

 


                                                








                                              
p/s: cube pilih mane satu muka anda utk hari ni..*ting ting* :)
 


No comments:

Post a Comment