Thursday 3 May 2012

i want to know him well,itulah perkara pertama yg bermain diminda saya selepas tengok awak for the 1st time...saya tak nampak orang lain selain awak,tawu ape yg menarik saya time tu ?? semestinya warna seluar yg awak pakai...so shiny among them,hehe..first date kite,awak lewat...hehe,saya tunggu je awak kt pokok yg awak xtawu kat mane..sebenarnye saya neves jugak nk keluar dgn awak tapi atas sokongan my bff,saya beranikan diri jugak + tinggal saya je tak balik lagi..malas laa nak tinggal sorang..kite tgk wayang,awak kat sebelah saya..saya sejuk tapi buat2 tough je...hehe,kite tengok movie horror utk 1st date...awak pegi toilet,tinggalkan saya sorang...nasib baik saya tak balik dulu...hehe,awak banyak diam time tu,saya fikir maybe awak segan dengan saya sebab sebelum kite date,saya selalu senyum2 dekat awak..hehe,saya tak nak date kite jadi date yang membosankan..so,i try to cheer up the moment..i love it..awak memang seorang pendengar yang setia + saya pulak banyak cerita..tp pada hakikatnya saya seorang yang bukan talkative...hehe,dengan awak saya jadi diri saya,my natural being...esoknya,awak keluar awal pegi terminal semata-mata nak tengok saya balik...hehe,padahalkan bas awak lewat lagi...i am so happy at that time..saya tak sangka kita jadi semakin rapat sebab pada mulanya saya tak expect langsung yang awak nak lagi kawan dengan saya...yela,saya je yang banyak cakap..takut awak bosan pulak lame-lame dengan saya...hehe,but my though was wrong..i am so appreciate for our friendship..setiap kali kite bertembung,saya tak nak pandang awak sebab saya malu...even sebelum ni saya yang senyum-senyum dulu dengan awak..awak cakap saya sombong tak nak pandang awak...awak baik dengan saya..even saya selalu gurau-gurau dengan awak..hehe,saya suka tengok awak happy bila awak dengan saya..best sangat time tu kan...rupanya awak pun rasa benda yang sama..no wonder la awak baik je dengan saya,layan saya baik-baik...saya harap perkenalan kite ni kekal selamanya..sebab saya sayangkan friendship kite sama macam saya sayangkan awak...:)



5 comments:

  1. hehehe...semestinya sebab tu awak pon suke dy..:P

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. aw, korg berebut laki yg same kew? lawan snyum2 ea? hehe

    ReplyDelete