Friday 4 May 2012

oh no !! so sweet :) saya rindu la kat awak...lebih indah jika kita selitkan syukur kepada yang esa kerana menemukan kita berdua...awak jangan risau walaupun kita jauh tapi saya tetap ingat kat awak..hehe,bagi orang yang tak tahu menghargai erti rindu pasti mereka mengeluh dengan perpisahan yang terjadi kan...but i hope that not me and you ok...yang jauh lebih baik daripada yang dekat...hehe,boleh rindu-rindu each other,even setiap hari boleh mesej..haha,saya tidak mahu menjadi yang kedua tapi kalau dah takdir macam tu,saya accept with open heart..hehe,mesti semua orang penah bercinta kan??even tak penah pon,mesti penah rasa sukakan seseorang btol??hehe..tapi rahsia dihati tak siapa yang tahu..soooo,,ape pon yang terjadi saya akan tabah menghadapi,insyaallah...awak jangan la sedih-sedih ea kalau saya tengah takde mood tau..saya takde niat pon untuk tak layan awak..awak jangan pikir bukan-bukan lagi tau..walau apepon bende yang awak tawu dari orang lain,,saya nak awak tangya saya dulu...jangan awak dengar je tanpa tanya saya dulu...ok gemox??huhu..

4 comments:

  1. tujukan utk sape ni, bertuahnye dy

    ReplyDelete
  2. hehe..ntah la,,sape yang ade dalam hati laa kot..saya tulis utk dia..special

    ReplyDelete
  3. x aci, nk dk dlm hati awak jgk. .jlesnye

    ReplyDelete
  4. eeiii,,boleh pulak mcm tu ea..haha,,boleh3

    ReplyDelete