Friday 4 May 2012

look at this girl !! gorgeous right??hehe...this is my bff since we're in standard 3..love she soooo much...hari ni saya hangout dengan dia..namanya farah @ aishah...hehe,both can use...kami keluar pon dah petang,so xpegi jauh-jauh sangat..hehe,,kami pegi aneka~~tempat lepak time outing dulu...hehe,,dulu pegi naik bas tapi sekarang dah maju...pegi naik kete wooo...saya beli cadigen baru warna coco same dengan ais blended yang saya + farah minum tadi...hehe,,kesian dia baru balik semalam tapi tadi saya dah ajak dia keluar...tapi saya rindu dia,,mesti laa nk spend time dengan dia..banyak sangat cerita nak story-story tapi masa jeles dengan kami...huhu,,tengok-tengok jam dah lewat...soooo,,lepas shopping roti kat fatimah bakery kami terus caww dari aneka...drive passion to home sambil dengar hitz fm...hehe,,muack3 pp farah..

No comments:

Post a Comment