Sunday 13 May 2012

suka dan duka..

salam...da lewat baru nak update,,sori lame tak blogging....hehe,,hari nie  saya keluar ngn kawan baik time skolah menengah dulu..wahh sangat seronok,,mulanye rancang nak pegi cs tapi ok fine setelah lamenye mencari parking yang mcm gile nak mati,,soo saya pon terus keluar dari situ then caio pegi tesco sp selatan...huhu,,ok sangat ketara tesco tak ramai..parking banyak jew...bestnye jalan-jalan dengan kawan saya...they are most awesome babe...weewiiittt,, name doirang farah ngn sohimah..dari dulu lagi kami mmg berkwn baik tp sohimah tinggal jauh sikit dari saya n farah...tadi pon pegi ambik dia kat rumah..lame tak jumpe soo mmg la lame kt tesco..sembang jew byk,,hehe..snap of cos laa hehe..da pkul 5 ++ ptg we're on road otw home back..time depan simpang gunung jerai fuhh jem teruk kot..hehe,,cuba teka sebab ape??...........zzz,,no idea? ok laa saya gtaw..jem sbb ramai org nak pegi perhimpunan pas...adoiyaiiii,,smpai la traffic light guar baru laa reda...huhu,,spoil us...hijau!! jalan balik umah.......

dalam perjalanan....

adani  :  farah,,ang dgq x bunyi pa kt qeta aku?? panic sikit...
farah  :  hala,,aku dgq..bunyi pa weh? aku rasa mcm kt enjin depan nie..
adani  :  tu la..aku pon qasa mcm enjin depan ni gak..tapi stay drive mcm biase...

da sampai simpang umah..kliklikliklik  bg signal kanan.. ok kete dah takde
mcm biase tekan minyak...ok fine tak jalan....terus col abh gune fon farah,,fon saya takde bteri..tutttuttt

adik  :  hello abh,,mai kt simpg depan umah kita nie..qeta takley gerak,,
abah  :  looo..psai pa plak? ok2 abh p...
adik  :  xtau..hahhaha bteri hbes ka apa pon tak taw laa,,tuttt...putus talian

selepas mgrib,,abah pegi tambah air...sbnanye air bteri kering sgt...suhu naik laa...ok fine saya tak tawu pape psal kete...sooo,,lpas nie nak ambik tawu serba sikit...alhmdulillah selamat semuanye..:D

 

No comments:

Post a Comment