Monday, 23 July 2012

hari ketiga berpuasa.

Assalamualaikum wbt.

Hari ni kelas macam biasa,aku dan kawan-kawan sentiasa penat macam selalu dan merungut.dah macam habit tau.tapi ape boleh buat kan.Lepas habis kelas,memang la kami merempit keluar dari kolej puaka eh silap-silap,"ohsem".dah rancang nak pegi berbuka puasa kat padang depan masjid.memang dah macam tabiat untuk semua orang bila dah bulan mulia ni je,mesti berbuka kat padang.orang dekat bazar tu subhanallah punye la ramai.kteorg mmg la pegang je tangan konon tak nak terpisah.hehe.comel bila pikir mcm tu sebab dah macam budak tadika.sementara nak tunggu azan berkumandang..
.
.
.
.
.

berlatar belakangkan masjid negeri pahang.
taadaa... 
here we are..!
tengah berbincang dengan zul
picture fav kami bertiga.<3 fotogenik kan.haa

kami berlima sebenarnya.
Masjid negeri Pahang dari jauh.
saya dan byodh.
beberapa minit kemudian,azan berkumandang dan masing-masing heaven.ok bai nak stadi.

2 comments:

  1. best nye outing berbuka...
    nampak santai je kowang..

    blog ni de lagu korea la..
    ala2 wintersonata jew

    ReplyDelete
  2. memang best sangat hari tu,tq.

    ReplyDelete