Wednesday 18 July 2012

term paper.

Assalamualaikum
Hari ni mcm biase aku ade kelas pkul 8.30 pagi..semalam tido pkul 2 pagi sbb layan mesej sang arjuna.ok pagi ni sebenarnye aku masih sleepy dan mood utk stdy pagi2 mcm ni..biase la kan,mesti la mood malas.tapi aku gagahkan diri ini utk ke toilet dan mandi..ohh sejukk.dan siap.
Then,bile aku dan kawan2 aku sampai kt kelas,along bagitau yg madam suruh buat body paragraph utk term paper bel.ok bai aku malas thap dewa sbb pagi2 lagi dah kene buat keje yg agak berat bagi aku.
hari ni ade hbu(kawad).so aku yg malas ni dan kawan2 aku pakai lab coat je.senang kan.hehe.kteowg pegi library.so mase aku tgh update entry ni bermakna aku kt library la..nk tgk tak?
 .
.
.
.
ni semua budak rajin..hehe,*perasan kejap*

hai.saya budak engineering.suasana library kolej aku.   
bahan kajian untuk term paper.

library yang kosong.cuma aku,kawan,dan buku.

Here we go,,ni lah library kolej aku.nampak tak aku yg malas ni just wore lab coat je.hari rabu adalah hari dimana kemalasan aku tahap menggila.oh ye,aku nak buat mengunguman ni.
.
.
.
.
Yeeeaaaayyy.body term paper aku dah siap.alhamdulillah,thanks to Allah and my beloved friend yg sentiasa bersama aku walau dimana pun jua..ehemehem,esok aku balik kedah.mood tak sabar dan gedik2 dah dtg..hehe.ok bai.


No comments:

Post a Comment