Sunday 22 July 2012

Syukran Ya Ramadhan.

Assalamualaikum wbt.

1st sekali aku nak ucapkan selamat menunaikan ibadah puasa kepada semua umat Islam.Alhamdulillah puasa tahun ni aku dapat jugak sambut 1st puasa dengan family tersayang kt kedah.even penat naik bas tak hilang lagi tapi aku tetap hepi sebab dapat jumpa mak abh,akak,dan dua org ank buah kesayangan aku,Iman Nurqaseh dan Iman Qausar.malam nanti aku dah nak balik kuantan,sebak sebenarnya nak balik kolej sebab aku belum puas lagi nak peluk dengan anak buah aku tu.qaseh sekarang ni dah pandai jalan,comel sangat.mesti aku rindu tahap dewa nanti kt dia.

Raya nanti baru la dapat jumpe diorg lagi.tu pon tiga hari sebelum raya.aigoo lama lagi.sementara masih ada baki-baki minit yang tinggal ni,aku nak layan anak buah aku tu elok-elok.petang nanti nak bawak qaseh pegi bazar ramadhan macam semalam.mak dgn abh aku bukan main suka lagi semenjak rumah aku ni dah meriah dengan suara budak kecik dua org tu.akak aku sangat beruntung sebab,2010 beraya dengan suami,2011 beraya dengan suami dan qaseh,2012 beraya dengan suami,qaseh dan qausar.emm how's time flies.

Apepon kat sini aku nak ambik kesempatan ucapkan selamat berpuasa dan nak mintak maaf seandainya penulisan aku ni buat sesapa terasa hati dan hwaiting puasa sampai habis.:D
ok dah,malas nak tulis panjang.baibai.

bulan ramadhan bulan yang mulia.

 

mari baca quran ramai-ramai.dapat pahala berlipat ganda.amin.

 p/s : berbuatlah amal yang lebih di bulan ramadhan kerana pahalanya berlipat ganda.

 


3 comments: