Friday 27 July 2012

hb best friend.

Assalamualaikum wbt.





Selamat Hari Tua kak mah.aku sayang hg ketat2.aku nak wish depan2 jauh sangat jarak kita ni.so aku create entry ni khas untuk hg.kat sini aku nak mintak maaf kalau sepanjang pekenalan kita ni,aku ada buat banyak salah atau ada terkutuk hg belakang2.hehe.biasa la time tu budak lagi kan.aku harap pesahabatan kita ni kekal sampai bila2 nohh.raya nanti insyaallah aku p umha hg tau,so masak sedap2 sebab aku nak makan banyak2 time raya nanti.haha.aku kat sini tak penah lupa pon kat hg.aku selalu usha Facebook hg sebab nak tengok apa pekembangan terbaru hg.aku hepi time kawan dgn hg sebab hg selalu layan aku baik2 even kadang tu ada jugak kita gaduh kan.
 
Aku jugak nak wish selamat menduduki peperiksaan Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia(STPM) .insyaallah hg mesti boleh buat sebab hg kan pandai.i trust you ok.kita start kawan sejak form 3 kan,aku selalu cita masalah aku kt hg,sebab hg layan aku dan dgr ja apa yg aku nak cita.thanks babe.
 
Sohimah Binti Abd.Khader.
Orangnya manis kalau senyum,
lembut dalam perwatakan tp kdg2 ganas.
pendengar yg setia,
kawan yang baik,
aku sayang dia,
aku nak dia berjaya,
aku nak dia ceria selalu,
aku tak suka kalau dia sedih,
dia seorang yg mengalah tp
suka compete,
kalau dah berjaya nanti jgn lupakan aku.
we are friend forever till jannah,insyaallah...
much love from me: ADANI ISMAIL.
 
SEKIAN.
 
 
 


No comments:

Post a Comment