Friday 3 August 2012

hajat tak kesampaian.[entry bergambar]

Assalamualaikum wbt.
Aaakkkuuuu nak yang ni....







tapi tak kesampaian sebab time aku pegi tu,pizza hut dah fully booked.sobs sobs.sedih tau hati dan perasaan aku ni.tapi memang patot la sebab aku datang dah pukul 6.58 pm.lagi berapa minit je nak berbuka.so aku dengan kawan-kawan aku cari la tempat lain untuk berbuka sebab dah lama nak makan pizza tapi dah takde rezeki kan.so kitaorang pegi RasaMas.ingatkan dah fully booked jugak tapi alhamdulillah ade tempat lagi.
float pepsi,jus oren,milo ais.
ayam percik
kentang goreng bersalut,sup,sos cili.

tofu jepun,nasi,sup bebola ayam.

nasi.

kitaorang pilih Set B untuk 4 orang makan,ade 4 nasi,1 set ayam percik,sup bebola ayam,tofu jepun,kentang goreng bersalut,4 sup,2 sos cili.








time dok syok-syok snap,"allahuakbar allahuakbar "...dan senyum pun meleret..

ni lepas makan,pegi round-round dan jumpa bantal ni RM 49,nak satu !!!



ni yang kecik punya RM25.
cuit cuit..zulaikha

geram tengok aksesori kat situ.
baibai nak balik dah ni.<3

2 comments:

  1. comel!
    berselera tgk pizza!
    lama x nmpak kat twitter?

    ReplyDelete
  2. cekidauuuttt siapa yang bertuah!!

    http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/08/peserta-bertuah-giveaway-saya-nak-kad.html

    ReplyDelete