Sunday 12 August 2012

SELESAI.

Assalamualaikum wbt.

Dah hampir kemuncak bila esok hari menjelang sebab group aku akan submit term paper BEL311.aku ,zulaikha ,dan yot bertungkus lumus siapkan benda alah ni,dan diatas bantuan madam zeti adella,akhirnya siap jugak.term paper ni makan masa jugak sebenarnya kalau kita asyik tangguh je tak buat-buat kan.nasib baik aku dapat kawan-kawan yang good in english,so dapat la cooperate dengan jayanya.

Banyak benda kene buat dan ianya perlukan ketabahan sebab kene ulang alik pegi library,kene surf intenet dan ect. macam-macam cabaran nak siapkan,so bagi sesapa yang nak buat term paper english tu bawak-bawak la bersabar ea,benda ni untuk masa depan kita jugak kan,so nak tak nak kene buat jugak la.aku bersyukur sangat sebab kawan-kawan yang banyak membantu.kalau ada selisih fahaman tu biase la kan,kalau nak sama pendapat je pon tak best jugak ,tak de cabaran la kan.sori sebab banyak pulak merepek.hehe.

.
.
.
.
.

outline.

term paper group aku.



seen by madam jett.

references.


Dengan ni,maka tamat lah perjalanan aku dlm membuat term paper.haha alhamdulillah syukur sangat.thanks kepada kawan-kawan kesayanganku kerana memberi komitmen yang sangat awesome.
yahoo..!!

2 comments: